Kontakt

Kundenservice Mitarbeiter

Hej, jeg er Verena.

Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Du kan nå mig via e-mail på info@koebenstjerne.dk




FAQ


Hvor lang tid vil levering tage? Hvornår vil min pakke ankomme?

Alle hverdage (mandag til fredag) behandler vi ordrerne fra den foregående dag. På denne ekspeditionsdag vil din stjerne blive registreret, dokumenterne vil blive printet fra vores printerbutik, og din pakke vil blive pakket og afsendt. Varerne sendes fra Tyskland. Leveringstiden på posthuset eller DHL er normalt 3-4 hverdage. Leveringstiden for DHL Express er 1-2 hverdage. Normale postforsendelser er ikke sporbare, og derfor vil vi ikke være i stand til at finde din pakke under forsendelsen. Sporede forsendelser kan spores automatisk ved hjælp af det sporingsnummer, vi giver dig. Ekstraordinære begivenheder (f.eks. vejrforhold, pandemier osv.) kan påvirke leveringstiderne. Desværre har vi ikke nogen kontrol over dette.

Hvordan modtager jeg min PDF?

Umiddelbart efter din bestilling modtager du vores ordrebekræftelse. Heri finder du din personlige PDF til forhåndsvisning af dine dokumenter. Ordrebekræftelsen bør være hos dig inden for et par minutter. Tjek venligst din spam-mappe, hvis dette ikke er tilfældet. Kunder, der forudbetaler, er undtaget dette! De modtager PDF'en sammen med forsendelsesbekræftelsen efter modtagelse af betaling.

Hvor er stjernenavne registreret?

Når du har modtaget forsendelsesbekræftelsen, kan du søge efter dit stjernenavn i vores internationale Starling Star Registry. Du kan finde dit personlige registreringsnummer på dit personlige certifikat.

Kan stjernenavnepakken leveres via ekspresleveringsservice?

Ja, du kan vælge levering med DHL Express mod et ekstra gebyr. Dit stjernenavn vil derefter blive behandlet med prioritet den næste arbejdsdag og forlader vores forsendelsessted samme dag. Levering vil da finde sted inden for 1-2 arbejdsdage. Bor du i en fjerntliggende region, kan leveringen undtagelsesvis tage to til tre hverdage. Leveringer med DHL Express sker udelukkende på hverdage fra mandag til fredag.

Med hvilke forsendelsesudbydere vil min ordre blive leveret?

Vi kan sende din forsendelse med normal post, DHL eller DHL Express. For levering til Norge vil din forsendelse blive overleveret til PostNord eller DHL Express NO på det internationale distributionscenter.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Du vil modtage et sporingslink sammen med forsendelsesbekræftelsen, hvis du har bestilt en pakke med sporing. Dette link vil kontinuerligt blive opdateret.

For pakker med PostNord:

Så snart din pakke forlader Tyskland, kan du også spore den hos den udenlandske logistikudbyder. For at gøre dette skal du klikke på knappen "" i forsendelsessporingen. Hvis du har problemer med dette, kan du kontakte vores kundeservice.

Min forsendelsessporing virker ikke. Hvad kan jeg gøre?

Pakker afhentes dagligt fra vores virksomhed fra mandag til fredag. Sporing starter, så snart pakkerne har nået det første ekspeditionscenter sidst på eftermiddagen. Hvis sporingen stadig ikke virker den følgende dag, bedes du kontakte vores kundeservice.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når pakken leveres?

Vores leveringspartnere laver typisk mindst et leveringsforsøg på modtagerens adresse. Hvis levering ikke lykkes, kan forsendelsen afhentes i en filial eller hos en nabo. I begge tilfælde vil du blive informeret om din forsendelses status via post fra vores leveringspartner. Hvis du har modtaget et sporingsnummer fra os, kan du også spore din forsendelse elektronisk. Hvis du har brug for at ændre leveringsstedet efter forsendelse har fundet sted, bedes du kontakte DHL eller DHL Express direkte. Denne tjeneste er kun tilgængelig for forsendelser med DHL og DHL Express.

Jeg vil gerne give en stjernenavngivning som gave. Vil der være en faktura inkluderet i pakken?

Da vores produkter meget ofte sendes som gaver, vedlægger vi som udgangspunkt ikke en faktura med pakkerne. Du modtager kun fakturaen elektronisk. For at modtageren ved, hvem pakken var fra, kan du tilføje et personligt gavekort til din pakke via vores "Tilføjelser" (allerede inkluderet i Deluxe-pakken).

Kan jeg købe en stjerne via regning eller betale i kontanter ved levering?

Ja, bestilling via regning er muligt. For bestilling via regning samarbejder vi med den finansielle serviceudbyder, Klarna. Så snart vi har afsendt din ordre, vil du modtage en faktura fra Klarna på e-mail. Bagefter skal du betale direkte til Klarna. Desværre tilbyder vi ikke længere betaling i kontanter ved levering.

Har i en dansk bankkonto så jeg kan lave en bankoverførsel i Danske Kroner?

Nej, desværre kan vi ikke åbne en dansk konto da vi er en tysk virksomhed. Du kan overføre de danske kroner til vores bankkonto. Dette kræver dog en international bankoverførsel. Alternativt kan du bruge en af de andre betalingsmetoder vi tilbyder.

Hvad er "Dato for navngivning" af en stjerne?

For visse produkter er det muligt at tildele en dato for navngivningen af en stjerne. Denne dato kan være både i fremtiden og i fortiden. Det kan for eksempel være en fødselsdato for en person, et jubilæum eller enhver anden dato, du ønsker.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Har i modtaget min ordre?

Tjek venligst din spam-mappe hos din emailudbyder. Ordrebekræftelsen kan være endt i denne mappe ved en fejl. Det er også muligt at der har lavet en tastefejl i din emailadresse da du tastede den ind. Send os venligst en email med detaljerne om din ordre, så kan vi sende en ordrebekræftelse.

Jeg lavede en fejl da jeg skrev navn/dato/ leveringsadresse. Kan jeg ændre min ordre?

Tjek altid din ordrebekræftelse. Al information du har givet er summeret i denne. For ændringer bør du kontakte vores kundeservice på email. Hvis du gør det i god tid før print og forsendelse er der intet problem. Hvis det sker efter, er vi desværre nødt til at lægge et gebyr på 120 kr. oveni.

Kan jeg annullere min ordre?

Stjerne-navngivne produkter er undtaget fra retten til tilbagetrækning, da de er personlige produkter.

Min pakke var beskadiget, da den ankom. Hvad kan jeg gøre?

På trods af at vi lægger stor vægt på at beskytte dine varer, kan der i nogle tilfælde ske skader på grund af transport. I dette tilfælde bedes du kontakte vores kundeservice og give dem de relevante billeder.

Hvordan får jeg kontakt til kundeservice?

Du kan få kontakt til kundeservice på info@koebenstjerne.dk. På hverdage vil du altid modtage svar på din henvendelse inden for 24 timer.

Hvordan kan jeg finde min stjerne?

Det er ikke nemt at finde en bestemt stjerne på nattehimlen. Du kan få et første overblik med Stellarium-softwaren, vi leverer. Du kan finde stjernens HIP-nummer på dit personlige certifikat. I softwaren er stjernerne opkaldt efter Hipparcos-kataloget.

Din personlige registrering kan findes i vores internationale Starling Star Registry.

Den professionelle pakke og Deluxe-pakken kommer også med en guide, der hjælper dig med at få et overblik over himlen. Først skal du finde din konstellation. Dernæst skal du bruge det inkluderede stjernekort til at finde din stjerne i konstellationen. Det er muligt at din konstellation ikke er synlig på et specifikt tidspunkt. Næsten alle konstellationer er kun synlige på givne tidspunkter i løbet af et år. I dette tilfælde må du vente til denne tid.

Er stjernenavnet videnskabeligt anerkendt?

Stjerner er blevet omdøbt igen og igen gennem årtusinder, og der er desværre ingen samlet videnskabelig oversigt. Der findes dog astronomiske stjernekataloger, såsom Hipparcos (HIP) kataloget og Henry-Draper (HD) kataloget. Men i begge kataloger er stjernerne kun navngivet med tal, og navngivningen har, ligesom din personlige stjernenavngivning, kun en symbolsk betydning. Vores service er at skabe en uforglemmelig gave æske til modtageren, som understreger det unikke ved en person. Da der er mange udbydere som sælger stjerner er det ikke muligt at garantere at en given stjerne kun er døbt en gang, uanset hvor lille den er. Konkurrenter som hævder det modsatte og taler om en officiel stjernedåb kan ikke stoles på.